Thursday, June 18, 2009

2009 yg sgt malang....

huih...bace title jek dh mnunjukkan bahawe betape sucks nye idup aku dlm thn 2009 ni. br2 ni aku tlh mmbreakkan rlation aku dgn ejad...n on the same day aku discharged vaginal infection...mmg sengal la. skang da beransur recovered... mmg ms tu x th nk ngadu kt sape.. mmbe aku yg bwk g spital... pas doc bg ubt br r da ok arini... tkot bgi nk rak..da la br clash ngan bf..then dpt lak pnyakit..mmg sedih gile ms tu.. xde sape kt sisi..sedih gile smpi nangis dpn pc.. aku sayang ejad tp nk x nk tpaksa lpskan dia sbb both of us x happy together... ble aku bc msg kt tag dia sedih gile.... siap print g. tah la... x th nk ckp cane.. lps satu, satu yg jd kt aku. apalah nasib.. idop harus diteruskan. cmni la aku smpi x th bile. pasni bajet tggu org dtg je kt aku.. n trus kawin kot. yg aku bkenan da ade gf lak tu.. ampeh tol.. amy, aku pon nk lpk kt oversea la cmtu... br r care. hahaha... skang musim buah kt kg aku. smenjak pandai mkn durian ni, asik mencekik durian je aku. smpi aku mkn ngalahkan org yg da lm mkn durian. hahaha... nyum2. abah pon jd pelik. kui2... boring r keje sini. da r gj ciput. x sbr nk dpt keje len. result da dpt..tp sedih la jgk sbb x seperti yg dijangkakan. apelah nasib.. to ejan, congrats la sbb da kawin br2 ni. sori x dpt dtg.. aku kawin t jgn lak bls dendam xmo dtg umah aku. aritu ade gak aku jmpe jo. sj ambik brg dr dia. mamat tu da stabil skang. sape nk kt dia aku leh rekomenkan. dgr kt nye single lg. ktorg siap add fb msg2. n bg komen.. so far ok la. tp dia ade gak ajk aku kapel blk. kekdg dia ade col. we ol borak2 lm gile.. n dia ckp dia lg sk aku yg skang compare then ms aku kapel ngan dia dlu. sbbnye skang aku da msuk air. dia x th aku mmg mcm ni. bygkan la kapel 4 thun msg2 hipokrit. bknnye aku hipokrit tp i just follow the flow.. x gitu.. mcm mn nk dpt bf yg betul2 setia n baek dgn kite...?i dont get it..hurkkk..kekdg x larat aku nk nangis... smpi blur x th nk wat ape.. cm kwn2 n family je yg byk bg support.. huikss.. nk ltk pic terbaru..tp cm leceh lak..nnti2 r ye...bubye..

No comments: